LEAHISM

What I see. What I hear. What I feel. What I do.

Welkom! Welcome! Selamat Datang!

Ik aanbiden deze blog in het Nederlands, Engels en Indonesisch. Ik hoop dat jij geniet ervan.

I serve this blog in Dutch, English, and Indonesian. I hope you enjoy it.

Aku menyuguhkan blog ini dalam Bahasa Belanda, Bahasa Inggris, dan Bahasa Indonesia.
Aku harap kamu menikmatinya.

Ik Heet het: Een Huis


Ik voel me nu erg moe. Geen lichamelijke moe maar mentale. Het is niet zo makkelijk te leven bij elkaar door het huren van een huis. Vooral leven met andere negen mensen. Ik mis alleen zijn. Het wordt me: heimwee. Voor mij, het betekent: mijn huis in Banyuwangi, mijn familie vooral mijn moeder, en mijn vriend. Zij zijn het huis voor me. Zij geven me alleen maar comfort en warm.


Wel nou, wat is een huis voor je?

No comments:

Post a Comment