LEAHISM

What I see. What I hear. What I feel. What I do.

Welkom! Welcome! Selamat Datang!

Ik aanbiden deze blog in het Nederlands, Engels en Indonesisch. Ik hoop dat jij geniet ervan.

I serve this blog in Dutch, English, and Indonesian. I hope you enjoy it.

Aku menyuguhkan blog ini dalam Bahasa Belanda, Bahasa Inggris, dan Bahasa Indonesia.
Aku harap kamu menikmatinya.

Duizen Namen van Mij

Als las jij de eerste bericht van mijn vriend, Mijn vriend belde me met "Lea". Ik heb veel namen. Ik veel veranderd mijn bijnaam: Lia wanner was ik in de basisschool, Lya wanner was ik in de jongere middelbareschool, Lea wanner was ik in de ouder middelbareschool tot universiteit. De laatste is Leah in 2008 tot nu begon. Ik allen wil dat de mannen mijn naam spreken klopt. Spreken Lia in Indonesisch. Ik schrijf Leah voor Engelse spreken. Nog Lia in het Indonesische.

In het Romeo en Juliet dialoogvenster van William Shakespeare zegt, "Wat zit er in een naam?" Dat noemen wij een steeg met een andere naam zou ruiken nog zo zoet. Maar, mijn naam spreken een groot probleem voor mij is.

Lia, Lya, Lea, of Leah. Deze kunnen!!!

No comments:

Post a Comment