LEAHISM

What I see. What I hear. What I feel. What I do.

Welkom! Welcome! Selamat Datang!

Ik aanbiden deze blog in het Nederlands, Engels en Indonesisch. Ik hoop dat jij geniet ervan.

I serve this blog in Dutch, English, and Indonesian. I hope you enjoy it.

Aku menyuguhkan blog ini dalam Bahasa Belanda, Bahasa Inggris, dan Bahasa Indonesia.
Aku harap kamu menikmatinya.

Zij Lezen Niet Zorgvuldig Om Jou Profiel


Ik ben een lid van CouchSurfing. Couchsurfing is een gemeenschap dat de leden gastvrijheid elkaar delen. Jou kan gehost of vraag voor een couch. Ik hou van het denken, de visie. Ik denk dat het is leuk. Tot nu toe, heb ik 14 leden gehost.

In 12 September 2009, verenidg Ik deze groep. Ik bewerk veel tijd mijn profiel. Een van hun is reiservaringen. Ik gereisd naar 10 landen: Tsjechië, Nederland, Frankrijk, België, Luxemburg, Duitsland, Cambodja, Maleisië, Vietnam, en Italië. Uit het gesprek heb ik met de Couchsurfingleden gehost, Ik zie dat zij jouw profiel lezen niet. Zij schelen niet met jouw profiel. Zij nog lezen niet soms met jouw couch-informatie. Een dag, Een van hen vraagt, "Ah... Bent jij in Cambodja?"

Ik kan niet zo als hen. Waneer vraag ik voor een couch, Ik altijd de profiel van mijn gastheer lees.

No comments:

Post a Comment