LEAHISM

What I see. What I hear. What I feel. What I do.

Welkom! Welcome! Selamat Datang!

Ik aanbiden deze blog in het Nederlands, Engels en Indonesisch. Ik hoop dat jij geniet ervan.

I serve this blog in Dutch, English, and Indonesian. I hope you enjoy it.

Aku menyuguhkan blog ini dalam Bahasa Belanda, Bahasa Inggris, dan Bahasa Indonesia.
Aku harap kamu menikmatinya.

Oefening: Mijn Ideale Baan



In mijn ideale baan heb ik veel reizen. Ik verwacht contact met mensen om te maken. Werken altijd op het kantoor, volgens mij, is saai. Er is veel onderweg met sociale relevantie is leuk, zo dat kan ik een flexibele werkuren met iemand ontmoeten. Een baan met goede salaris is geweldig, maar het is niet de eerste prioriteit. Ten minste, is mijn baan een uitdagend werk en ook gevarieered werk, het is genoeg. Als de bedrijfs opleidingen heeft, is het een bonus om te krijgen. Dus, Ik heb meer skill en kan groei zijn.
Er moet 70 woorden om te schrijven voor de oefening. Routledge Intensive Dutch Course, pagina 164.

Zo, hoe is met jouw ideale Baan?


Gecorrigeerd Mijn Boyf:
Met mijn ideale baan kan ik veel reizen. Ik verwacht veel contact te hebben met mensen. Altijd op een kantoor werken is volgens mij saai. Veel onderweg zijn met "sociale relevantie"? is leuk, dan kan ik in mijn vrije uren iemand ontmoeten. Een baan met een goed salaris is geweldig, maar het is niet de eerste prioriteit. Het is genoeg als mijn baan uitdagend en gevarieerd is. Als het een bedrijf een opleiding heeft / financiert, is het een bonus. Dan kan ik mijn vaardigheden verbeteren en groeien.

No comments:

Post a Comment