LEAHISM

What I see. What I hear. What I feel. What I do.

Welkom! Welcome! Selamat Datang!

Ik aanbiden deze blog in het Nederlands, Engels en Indonesisch. Ik hoop dat jij geniet ervan.

I serve this blog in Dutch, English, and Indonesian. I hope you enjoy it.

Aku menyuguhkan blog ini dalam Bahasa Belanda, Bahasa Inggris, dan Bahasa Indonesia.
Aku harap kamu menikmatinya.

Halo, Mijn Buurman!!!

Ik heb een Nederlandse film bekeken. Het titel is "De President" over Morokkanse jongen dat wordt als de Nederlandse president zijn, Joeseof heet hij. Er zijn sommige zinnen die ik hou van. Deze zinnen heeft verteld van zijn vader naar hem.
Daar achter de horizon, daar ligt een andere wereld. Heel veel kleuren zijn daar. Maar er is een Leven. Dat moeten wij zien te grijpen.
Ik denk dat die mooie zinnen zijn. Jup!!! Het is inderdaad lekker thuis blijven. Maar wat krijg je alleen maar jouw zelfde wereld. Ga buiten en maak een contact. Spreek met vreemde mensen. Ik heb een jaar met andere buitelandse studenten gewoond.  Wat had ik? Heel veel kleuren. Het lijkt het najaar. Ik ben twee manden in Duitsland geweest, gewoond met Duitse familie, had ik ook heel veel kleuren hoewel was het in de winter. Ja...
Mensen zijn altijd in beweging. Emigreren, immigreren. Het zou zonde zijn om zo'n prachtige wereld te laten passeren door.
En ik kan niet wachten naar Nederland verhuizen. Ik wil zou graag heel veel kleuren hebben. Ja... heel veel kleuren.


Correctie:


Hallo, buurman.
Ik heb een Nederlandse film bekeken. De titel is "De President". Het gaat over een Marokkaanse jongen die de Nederlandse president wordt, Yusuf heet hij. Ik hou van de volgende zinnen die zijn vader tegen hem heeft gezegd:
Daar achter de horizon, daar ligt een andere wereld. Heel veel kleuren zijn daar. Maar er is een Leven. Dat moeten wij zien te grijpen.
Ik denk dat die zinnen mooi zijn. Jup!!! Het is inderdaad leuk om thuis te blijven. Maar wat heb je eraan om alleen maar thuis te zitten. Ga naar buiten en maak contact. Spreek met vreemde mensen. Ik heb een jaar met andere buitenlandse studenten gewoond. Wat had ik? Heel veel kleuren. Het lijkt op het najaar. Ik ben twee maanden in Duitsland geweest, Ik heb daar gewoond met een Duitse familie, en ik had ook heel veel kleuren ondanks dat het winter was. Ja...
Mensen zijn altijd in beweging. Emigreren, immigreren. Het zou zonde zijn om zo'n prachtige wereld te laten passeren door.
En ik kan niet wachten om naar Nederland te verhuizen. Ik wil graag heel veel kleuren hebben. Ja.... heel veel kleuren.

No comments:

Post a Comment